Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum - Page 2 Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Lolda Fre Dec 07, 2007 1:17 am

O.k. så er det nogle andre screenshots jeg så med samme emne.

Men du siger så på den ene side "Politiii politttiii - en hacker en haaacker" og på den anden side: "De screenshots er ikke fra 5DIR forummet. De er pure opspind og lavet i Photoshop"

Lolda
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum - Page 2 Empty Forklaring af de 2 datoer.

Indlæg  V Fre Dec 07, 2007 1:21 am

Billederne fra Travian Beyond scriptet, er de gamle billeder... dem fra oktober!

Billederne i den anden tråd er fra botten, og er taget for få dage siden!

Mvh.
"V"

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum - Page 2 Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  ex bruge Fre Dec 07, 2007 2:17 am

lolda

Jeg har hverken råbt politi eller benægtet tråden.

Jeg siger at hvis tråden er rigtig, så er der tale om hacking.

ex bruge
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum - Page 2 Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  just Fre Dec 07, 2007 3:10 am

just har i øvrigt nu erkendt på det offentlige forum at der er hold i beskyldningerne imod ham. Han er naturligvis alligevel ikke blevet spærret, men det er måske også for meget forlangt at der ligefrem skal skrides ind over for regelbrud, selvom 5DIR spillere selv indrømmer at det passer.

Jeg har såmænd først opdaget denne tråd nu, og var ikke klar over at der var beskyldninger mod mig. Jeg har ikke på noget tidspunkt benægtet brugen af Travian Beyond. Jeg vil tror at TB er nøjagtigt ligeså udbredt blandt Koalitions spillere som det er blandt 5DIR spillere.

Travian Beyond er en simpel udvidelse til Travian som tilføjer diverse links der gør den almindelige navigeren rundt i Travian nemmere. Mine egne modifikationer består bl.a. af et link til Travianmap tilføjet spillere og alliancers profil, samt et nem vekslemetode til npc'en på markedspladsen. Jeg har hele tiden kørt med plus og har derfor ikke tildelt mig selv plus-funktionen uden at betale for det. Travian har efter min mening nogle mangler som jeg ikke kan leve uden. Da jeg blev optaget i 5DIR var jeg ved at køre død i spildtid på markedspladsen og Travian Beyond var min redning på det punkt.

Som nævnt på det officielle forum har jeg aldrig anvendt bots i nogen som helst form, og det eneste script jeg har benyttet mig af er TB. Det gælder sandsynligvis langt de fleste spillere på serveren med mere end 10 byer. De fordele jeg har opnået er at bruge ca. 3 minutter mindre med min lommeregner når jeg skulle beregne rest-produktion til tropper, samt 30 sekunder mindre når jeg skulle se en alliances udbredelse eller en spillers position på travianmap. Mon ikke du selv har benyttet dig af TB Wink

Jeg har faktisk flere gange jongleret med at tilpasse scriptet så det overhovedet ikke tilføjede plus-funktioner. Jeg havde dem jo alligevel i forvejen, og det ville måske have givet flere mulighed for at bruge det uden samvittighedsnag.

Mon ikke du skulle finde sammen med Honnemanden? Jeg er sikker på i to ville passe godt sammen Wink

just
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum - Page 2 Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  razakaze Lør Dec 08, 2007 6:23 pm

jeg spiller selv i NE og er MH på s3, og vil godt understrege at vi MH kun kan bedømme sagerne ud fra de faktiske oplysninger som admin control panel fortæller os.

om folk bruger bots og på den måde snyder kan vi ikke se, og sådanne anklager skal fremføres for miel.
en MH håndtere kun faktiske regel brud og vores job er ikke altid let.

Denne sag er nu lukket

lad venligt være med at tage jeres travian ud i irl

razakaze

Antal indlæg : 3
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum - Page 2 Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Lindhard Man Dec 10, 2007 1:35 am

var ellers holdt op med at skrive herinde.

Men når folk sender mig ca 200 IGM's om dagen fordi de mener jeg er partisk kan jeg kun sige at folk vil blive spærret for det, og at det gør at alt andet går langsommere i sagerne om snyd på s2. De andre MH'er kontakter tit mig hvis de er i tvivl om en sag. men så længe denne hetz mod min person kører har jeg ikke muighed for at kontrollere deres spørgsmål.
Derfor bedes folk kun skrive til MH(1 til 3) når der er en grund til at skrive.

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum - Page 2 Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum